پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت

تاریخ: 30 فروردین 1395

دیدار خانواده های معزز شهدای منا شهر شیراز با شورای اسلامی شهر شیراز

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان فارس ، خانواده های شهدای منا شهر شیراز با شورای اسلامی آن شهر دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار که با حضور جمعی از خانواده های شهدای منا شهر شیراز ، رییس و اعضای  شورای شهر شیراز ، نماینده شهردار شیراز در مجلس و مدیر حج و زیارت استان فارس با هیئت همراه ؛ در محل سالن جلسات و اجتماعات شورای اسلامی شهر شیراز برگزار گردید، آقای عرب عضو شورای اسلامی شهر شیراز به حاضرین در جلسه علی الخصوص خانواده های معزز شهدای منا شهر شیراز خیر مقدم و خوش آمدگویی گفته و با ایراد سخنانی ، یاد و خاطره شهدای منا را گرامی داشت.

سپس علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس ضمن خیر مقدم ویژه خدمت خانواده های معزز شهدای منا عنوان نمود: سالی را که شروع کردیم بنام "اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل" همچنین سالی که ابتدا و انتهای آن با نام حضرت فاطمه الزهرا (س)مزین شده است، امیدواریم سالی پر رونق و پر برکتی بر همه مردم فرهیخته فارس باشد.

مدیر حج و زیارت استان فارس در ادامه از شورای اسلامی شهر در مورد نامگذاری معابر و خیابان هایی که نزدیک محل سکونت خانواده های معزز شهدای منا عنوان نمود:حسب دستور مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای منا ؛مکانی یا محلی را تحت عنوان میدان شهدای منا پیش بینی و بنام یادمان شهدای منا نامگذاری گردد تا بتوان در ایام خاص مخصوصا" هفته حج  میثاق نامه ای تهیه و هر ساله بنام شهدای منا نیز خوانده شود.

در ادامه چند تن دیگر از اعضای محترم شورای اسلامی شهر شیراز و همچنین نماینده محترم شهردار شیراز صحبت هایی را در پیرامون این دیدار بیان نموده و نمایندگان خانواده های معزز شهدای منا نیز، از مسئولین استان و همچنین مسئولین سازمان حج و زیارت در امر پیگیری مسائل خانواده ها شهدای منا تقدیر و تشکر کردند

روتیتر